Veelgestelde vragen
Contact
Betalingen:
IDEAL: Mijn order staat op “wacht op betaling” maar ik heb wel betaald?
Betalingen via iDEAL worden automatisch gekoppeld. Mocht je er zeker van zijn dat je betaling wel gelukt is maar in je account zie je de status nog op "wacht op betaling" staan, neem dan contact op met de klantenservice.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je betaling via iDEAL of Klarna niet is gelukt dan kun je je order opnieuw plaatsen. Wij annuleren de andere order automatisch na enkele uren.
Via Klarna betalen lukt niet, help!
Als je bestelling via klarna niet lukt of wordt afgekeurd dan ben je niet goed door de check gekomen of je hebt nog een openstaande factuur bij Klarna. Wij hebben hier geen inzicht in. Het beste kun je klarna even bellen om te informeren over de reden.
Levering:
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Pakketten worden binnen 2 werkdagen bezorgd.
Aangezien het gaat om een brievenbuspakketje hoef je er niet voor thuis te blijven.
Door wie wordt mijn pakket geleverd?
Doorgaans passen de pakketten door de brievenbus. Dit zal verzorgd worden door PostNL.
Wanneer ontvang ik mijn track and trace?
Zodra je pakket is ontvangen door postNL, ontvang je bericht over hoe het ervoor staat met je zending.
Hoelaat komt de bezorger langs?
Dit staat in veel gevallen vermeld bij je track and trace, omdat het gaat om een brievenbuspakketje hoef je er niet voor thuis te blijven!
Retourneren:
Ik wil iets retour sturen. Hoe moet ik dat doen?
Retourmeldingen zijn te doen via de retourpagina.
Volg de instructies op deze pagina.
Let op: De retourkosten zijn voor je eigen rekening!
Ik heb iets retour gestuurd, wanneer heb ik mijn geld terug?
Het kan 4 tot 5 werkdagen duren voordat je pakket bij ons aankomt. Daarna zal het worden gecontroleerd en na goedkeuring zetten wij een terugbetaling in gang. Het bedrag zal vervolgens binnen 5 werkdagen op je rekening staan.
Naar werk adres kan ik mijn pakket retourneren?
Alle informatie is te vinden op de retourpagina.
Wat als ik een omruiling wil?
Als je een andere maat, kleur of product wil doe je het volgende:
Je stuurt het product retour. Wij storten het geld terug op je rekening. Je kan zelf het juiste product bestellen en betalen.
Let op: oorbellen kunnen vanwege hygiënische redenen niet retour!
Betaal ik retourkosten?
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.